Huisregels & vragen

Onze huisregels

  1. Bij aankomst betaalt u het entreetarief voor de tijdsduur van het arrangement (3 uur), ongeacht hetgeen u eet of drinkt. Uw arrangement start na betaling aan de receptie.
    Verlenging van het arrangement is enkel mogelijk voor de gehele tafel:
    Per uur extra per volwassene: €5,00.
    Per uur extra per kind van 5 t/m 11: €2,50
  2. Wij adviseren om met het complete gezelschap aan het arrangement te beginnen.
  3. Alcoholische dranken zijn apart te bestellen en te betalen met de Hechi Card. (deze is op te waarderen aan de receptie)
  4. Aan het einde van uw diner kunt u uitchecken met het ticket waarop het einduur vermeld staat.
  5. Verspilling wordt niet gewaardeerd en wordt in rekening gebracht. (€1 per flesje dranken €3 per bord)

Vraag & antwoord

Hoe werk het concept nu precies?

Bij aankomst betaalt u een entreetarief (3 uurs arrangement) voor de verblijfsduur. Hierna kunt u genieten van onze ALL IN dining & drinking formule. Voor alcoholische dranken kunt u een aparte Hechi Loyalty Card opladen met een bedrag naar keuze. Hiermee kunt u aan tafel uw alcoholische dranken bestellen. U hoeft enkel maar uw kaart af te geven. Het resterend saldo op uw kaart kunt u gewoon in cash terug krijgen aan de receptie of bewaren voor een volgend bezoek!

Is het mogelijk om achteraf te betalen?

Betaling achteraf is enkel mogelijk indien dit op voorhand werd besproken met betreffende filiaal. Indien dit niet op voorhand besproken is geweest, zal dit dus ook niet mogelijk zijn.

Kunnen wij apart betalen aan de kassa?

Om lange wachtrijen aan de kassa te vermijden vragen wij telkens om per groep te betalen.

Tot hoelaat kan ik binnen in het restaurant?

Indien u op een laat tijdstip nog graag een bezoek zou willen brengen aan het restaurant, vragen we u om het restaurant eerst te bellen en deze te verwittigen. Om de kwaliteit van onze buffetten te kunnen waarborgen is het uiteraard steeds aangeraden om niet te laat met uw gezelschap te komen.

Ik ben mijn klantenkaart kwijt, kan ik een nieuwe krijgen?

Om de verloren punten te recupereren is het belangrijk om het pasnummer zeker te bewaren. We vinden uw oude pas terug in het systeem en kunnen voor u dan een nieuwe kaart aanmaken, echter wel met een kostprijs van €5. We zijn niet verantwoordelijk indien u uw kaart kwijt speelt en het pasnummer niet meer kent. U zal dan opnieuw moeten sparen van 0.

Kunnen wij tot na sluitingsuur blijven zitten?

Gelieve rekening te houden met het sluitingsuur van het restaurant. Ongeacht het duur van uw arrangement dienen wij te sluiten op de vaste uren die op de website vermeld staan. Bijvoorbeeld : het is niet mogelijk om donderdagmiddag toe te komen om 13:00u en te tafelen tot 15:00u, ookal is het duur van uw arrangement 2u. U dient dan toe te komen om 12:30u om te kunnen genieten van uw 2 uren.

Zijn huisdieren toegelaten?

Huisdieren zijn niet toegelaten, hierop worden geen uitzonderingen gemaakt.

Doen jullie iets voor jarigen?

Indien de jarige op de dag van zijn/haar verjaardag komt eten, ontvangt hij/zij bij ons een waardebon twv €12,50 te gebruiken bij een volgend bezoek. Dit is wel op vertoon van identiteitskaart en kan bij de receptie verkregen worden.

Is er een speelkamer aanwezig?

In elk van onze vestigingen is een speelkamer voor de kinderen (op eigen verantwoordelijkheid). In Hechi Kontich bevindt deze zich op de eerste verdieping. Momenteel is deze gesloten door de coronamaatregelen.

Hebben jullie een vestiaire?

Er is een vestiaire aanwezig aan de receptie.

Ik heb een maagverkleining ondergaan. Kan ik het kindertarief krijgen?

Nee, dit is niet mogelijk. Iedereen betaalt hetzelfde tarief, ongeacht hoeveel of hoe weinig iemand eet.

Zijn jullie gerechten Halal?

Al onze gerechten met kip zijn halal.

Hebben jullie vegetarische gerechten?

Wij beschikken over een grote salad bar maar ook onze soepen, noodlesoups, pizza e.d. zijn vegetarisch. Contacteer uw vestiging naar keuze voor meer informatie. De gerechten verschillen namelijk dagelijks/wekelijks.

Waar vind ik jullie allergenenfiches?

Onze allergenenfiches zijn op te vragen aan het onthaal.

Is er parkeermogelijkheid bij jullie?

Al onze restaurants beschikken over een ruime (gratis) parking voor de deur. Ook voor bussen is hier voldoende parkeerplaats.

Hebben jullie een aparte ruimte voor privé feestjes?

Er is een aparte ruimte aanwezig in onze vestiging in Antwerpen voor ongeveer 60 personen. In onze andere vestigingen kan dit eventueel ook, mits vooraf besproken. Hiervoor neemt u best rechtstreeks contact op met de vestiging.

Ik heb nog saldo over op mijn Hechi Card. Kan ik dit terugbetaald krijgen?

Aan de receptie kunt u het saldo van uw kaart terug krijgen. U kunt dit ook bewaren voor een volgend bezoek.

Kunnen we bij aankomst allemaal apart betalen?

Zowel voor de groep, als voor ons is het makkelijker om het volledige bedrag in één keer te betalen, dit om lange wachttijden te vermijden. Indien dit niet mogelijk is, kunt u uiteraard allemaal apart betalen maar dit dient u dan even te melden. Indien de groepsgrootte >20 personen, kan de rekening ook achteraf (wel de avond zelf) geregeld worden.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Bij ons kunt u contant betalen of met de kaart (mastercard, visa en bancontact) – geen american express.

Is het middagarrangement hetzelfde als het avondarrangement?

Het middagarrangement van di-zat komt op €22,50 per persoon (uitgezonderd feestdagen) en is beperkter dan het avondarrangement. O.a. de oesterbar en de teppan-yaki zijn niet open. Wel heeft u `s middags nog ruime keuze uit dagverse soepen, koude schotels, sushi, dimsum, gewokte schotels, warme schotels, huisgemaakte pizza en desserts. De dranken die inbegrepen zijn blijven hetzelfde.

Zijn jullie vestigingen rolstoeltoegankelijk?

Ja, al onze vestigingen zijn volledig rolstoeltoegankelijk. Ook het sanitair is hierop aangepast. In Kontich kunt u de lift naar boven nemen naast de winkel ZEB.

Ik kan jullie niet bereiken. Wat nu?

Wij zijn enkel telefonisch bereikbaar tijdens onze openingsuren. Voor reservaties kunt u best online via onze site reserveren om onmiddellijk bevestiging te krijgen. Verder kunt u ons een berichtje sturen via Facebook of ons contactformulier.

Mijn arrangement zit erop. Kan ik nog blijven zitten?

U kunt uw arrangement verlengen aan slechts €5,00 per uur per volwassene (€2,50 per kind). Wij kunnen er namelijk niet op letten wie wel/niet eet of drinkt. U betaalt bij ons voor de verblijfsduur. De prijzen zijn niet enkel berekend op het eten, maar hierin zitten ook andere kosten (bv. personeel) in inbegrepen.

Ik heb opmerkingen en/of vragen, bij wie kan ik terecht?

Indien u nog opmerkingen heeft, horen wij het graag! Wij streven ernaar om onze service constant te verbeteren. U kunt een mail sturen naar info@hechi.be of naar jennylin@hechi.be

Scroll to Top